|

Green Design vs. Green Washing

MI_250x210

Klaster pre zelené a inovatívne technológie pripravil v spolupráci s riaditeľom Slovenskej rady pre zelené budovy Ing.arch. Tomášom Gunišom prezentáciu s názvom Green Design vs. Green Washing pre účastníkov medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity. Cieľom konferencie je vytvoriť priestor na šírenie najnovších vedeckých poznatkov a praktických skúseností z oblasti marketingu, médií a komunikácie v nadväznosti na význam dizajnu a jeho princípy, a tiež podporiť dialóg medzi odborníkmi z radov akademickej obce a praxe. Hlavnou témou je Dizajn, ktorý predáva.
Príspevok sa venuje problematike, kedy niektoré firmy sa snažia profilovať ako environmentálne zodpovedné a dať verejnosti najavo, že majú snahu o zlepšovanie svojho vplyvu na životné prostredie, aj keď v skutočnosti do jeho ochrany a zmiernenia ich vplyvu naň investujú len minimum prostriedkov, ktoré možno označiť len ako náklady na marketing.

Short URL: http://www.zelenyklaster.ucm.sk/?p=939

Pridal on Oct 30 2013. Filed under Aktivity, Projektové aktivity, Zaujímavosti. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Pridaj komentár

Naposledy komentované