Green Design vs. Green Washing
Klaster pre zelené a inovatívne technológie pripravil v spolupráci s riaditeľom Slovenskej rady pre zelené budovy Ing.arch. Tomášom Gunišom prezentáciu s názvom Green Design vs. Green Washing pre účastníkov medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity. Cieľom konferencie je vytvoriť priestor na šírenie najnovších vedeckých poznatkov a praktických skúseností z oblasti marketingu, médií a komunikácie v nadväznosti na význam dizajnu a jeho princípy, a tiež podporiť dialóg medzi odborníkmi z radov akademickej obce a praxe. Hlavnou témou je Dizajn, ktorý predáva.
Príspevok sa venuje problematike, kedy niektoré firmy sa snažia profilovať ako environmentálne zodpovedné a dať verejnosti najavo, že majú snahu o zlepšovanie svojho vplyvu na životné prostredie, aj keď v skutočnosti do jeho ochrany a zmiernenia ich vplyvu naň investujú len minimum prostriedkov, ktoré možno označiť len ako náklady na marketing.
Short URL: http://www.zelenyklaster.ucm.sk/?p=939